poradnik - Wtorkowy Blog Waikiki.pl - Waikiki.pl

koszyk
Przejdź do treści
Zajmiemy się dziś prawdopodobnie najważniejszym elementem przekazu reklamowego, ale nie tylko reklamowego, lecz każdego przekazu, który ma dotrzeć do odbiorcy.
Tomasz Isalski
„Jak najskuteczniej reklamować nowo powstałą firmę?” W pierwszym momencie się zawiesiłem, ale po chwili słowa i myśli nie pozwalały mi już zamknąć ust :) Kilka dni później postanowiłem to spisać i ułozyć w znośna całość. oto klika prawd, których pewnie nie dowiesz się nigdzie indziej :)
Tomasz Isalski
Czyli 6 sposobów by ulotka nie trafiła od razu do kosza.
Tomasz Isalski
Irytuje to obydwie strony, lecz jakość nie widać by ktoś chciał tą sytuację uzdrowić... Więc podejmuję wyzwanie i staję po stronie klienta! Uważam że lepiej traktować się po partnersku i pomagać sobie wzajemnie, niż nabijać się z czyjejś niewiedzy na ukrytych grupach "specjalistów" (przykład: profil na FB „co znosi psychika grafika”)
Tomasz Isalski
Komunikacja z drukarnią, to dla wielu osób czynnik stresogenny. Nie musi tak być! bo temat jest łatwiejszy niż myślisz. Ten artykuł mimo że krótki to dość dobrze wyczerpuje podstawy, które gwarantują komfort i bezpieczeństwo podczas składania zamówienia w dowolnej drukarni :)
Tomasz Isalski
Wróć do spisu treści