Jak zaprojektować świetną ulotkę?
Opublikowane według Tomasz Isalski w poradnik · wtorek 27 Mar 2018
Tags: profesjonalna, ulotka, najlepsze, ulotki, jak, zrobić, ulotkę, jak, zaprojektowac, ulotkę, projektowanie, ulotek, porady, manual, ulotki, instrukcja, ulotka
Tags: profesjonalna, ulotka, najlepsze, ulotki, jak, zrobić, ulotkę, jak, zaprojektowac, ulotkę, projektowanie, ulotek, porady, manual, ulotki, instrukcja, ulotka
Jak zaprojektować świetną ulotkę?
Czyli 6 sposobów by ulotka nie trafiła od razu do kosza.
Czyli 6 sposobów by ulotka nie trafiła od razu do kosza.
1. Jaki jest cel ulotki?
Zastanów się, jakie emocje na wywołać Twoja ulotka. Do kogo jest skierowana i co ma zrobić odbiorca po jej zobaczeniu. Przygotowując ulotkę dla każdego, tak naprawdę jest ona dla nikogo i efekt będzie słaby lub żaden.
2. Ulotka to nie gazeta!
Ludzie dziś nie lubią czytać. W przypadku ulotki masz tylko kilka sekund by zwrócić uwagę. Jeśli przeładujesz ulotkę tekstem lub grafiką to odbiorca będzie czuł się przytłoczony. Natychmiast wyrzuci ulotkę bez zagłębiania się w szczegóły. W ten sposób stracisz pieniądze, które przeznaczyłeś na stworzenie tej ulotki.
3. Pokaż korzyści! Parametry techniczne nikogo nie interesują.
Niby jasne, ale często o tym zapominamy. Zamiast podawać parametry styropianu do ociepleń budynków: Poziom stabilności DS(N)2 0,2%, Wytrzymałość na rozciąganie TR80 >80kPa, współczynnik przewodzenia ciepła 0,33W/(m*K), klasa reakcji na ogień E,
Daj klientowi natychmiastowe korzyści:
- 2 x cieplej w twoim domu
- 3 x mniejsze rachunki za ogrzewanie
- ekologiczne i ogniotrwałe!
Daj klientowi natychmiastowe korzyści:
- 2 x cieplej w twoim domu
- 3 x mniejsze rachunki za ogrzewanie
- ekologiczne i ogniotrwałe!
Czy nie wygląda to lepiej?
4. Uważaj na błendy :)
Literówki, ortografia, interpunkcja, mijanie się z prawdą – to wszystko świadczy o twojej renomie.
Nie pozwól by takie „drobnostki” zepsuły efekt pracy wielu ludzi.
Zanim zlecisz druk, pozwól by ulotkę sprawdziły i oceniły też inne osoby.
Mylić się jest rzeczą ludzką, ale lepiej by błędy znalazły przychylne Ci osoby niż Twoi klienci.
Nie pozwól by takie „drobnostki” zepsuły efekt pracy wielu ludzi.
Zanim zlecisz druk, pozwól by ulotkę sprawdziły i oceniły też inne osoby.
Mylić się jest rzeczą ludzką, ale lepiej by błędy znalazły przychylne Ci osoby niż Twoi klienci.
5. Odpowiedni papier i format ulotki
Jeśli ulotki mają trafić do skrzynek to papier może być tani (115g i 135g).
Jeśli jednak celujesz w wartościowych klientów i zależy ci na prestiżu to doradzam zainwestować w porządny papier (np. od 200g do 350g). Przy większym budżecie warto pomyśleć o uszlachetnieniu ulotki przez laminację i lakierowanie wybiórcze (np. błyszczące logo)
Jeśli jednak celujesz w wartościowych klientów i zależy ci na prestiżu to doradzam zainwestować w porządny papier (np. od 200g do 350g). Przy większym budżecie warto pomyśleć o uszlachetnieniu ulotki przez laminację i lakierowanie wybiórcze (np. błyszczące logo)
6. Daj od razu dużą wartość i wezwij do działania!
O sukcesie ulotki świadczy fakt czy odbiorca schowa ja do kieszeni czy wyrzuci do pobliskiego kosza.
By zechciał ją zachować musi ona stanowić dla niego sporą wartość.
Niech będzie ona dodatkowo kuponem rabatowym, bonem na darmową usługę lub niezwykła ofertą, ważną tylko z ta ulotką. Tutaj jedynym ograniczeniem jest pomysłowość i budżet.
Powyższe 6 porad to tylko zwiastun tego co nasi specjaliści mają do zaoferowania :)
Zamawiając projekt ulotek, przygotowujemy je tak by były nie tyko ładne, ale przede wszystkim skuteczne.
By zechciał ją zachować musi ona stanowić dla niego sporą wartość.
Niech będzie ona dodatkowo kuponem rabatowym, bonem na darmową usługę lub niezwykła ofertą, ważną tylko z ta ulotką. Tutaj jedynym ograniczeniem jest pomysłowość i budżet.
Powyższe 6 porad to tylko zwiastun tego co nasi specjaliści mają do zaoferowania :)
Zamawiając projekt ulotek, przygotowujemy je tak by były nie tyko ładne, ale przede wszystkim skuteczne.
0
recenzje