Potrzebujesz tylko 5 sekund by odnieść sukces!
Opublikowane według Tomasz Isalski w poradnik · wtorek 10 Kwi 2018
Tags: nagłówek, teksty, sprzedażowe, jak, sprzedawać, więcej, jak, zachęcić, do, zakupu, skuteczny, mailing, jak, pisać, nagłówki
Tags: nagłówek, teksty, sprzedażowe, jak, sprzedawać, więcej, jak, zachęcić, do, zakupu, skuteczny, mailing, jak, pisać, nagłówki
Zajmiemy się dziś prawdopodobnie najważniejszym elementem przekazu reklamowego, ale nie tylko reklamowego, lecz każdego przekazu, który ma skutecznie dotrzeć do odbiorcy.
Każda wiadomość, każdy artykuł, tekst reklamowy czy ogłoszenie musi się zacząć od elementu, który jest bardzo ważny, o ile nie najważniejszy.
Jest nim nagłówek!
Mówi się że nie ocenia się książki po okładce, lecz nasz mózg zawsze pierwszą ocenę przyznaje właśnie po tzw”okładce”
Tak oceniamy nie tylko książki, ale i ludzi (pierwsze wrażenie), wiadomość e-mail (po tytule), kandydatów do pracy (zdjęcie w CV) czy wreszcie produkty na sklepowej półce (opakowanie)
I tak też nasi klienci oceniają wartość naszego przekazu, po nagłówku.
Jeśli jest mdły, nijaki, sztampowy i nie daje żadnej zachęty do zapoznania się z reszta informacji,
to klient po prostu pójdzie dalej i zaczepi oko na czymś bardziej interesującym.
Nagłówek jest właśnie taką okładką, mamy zaledwie kilka sekund, by zaintrygować czytelnika.
W tych kilku sekundach i w jednym krótkim zdaniu musi byś zawarta realna wartość z poznania reszty tekstu.
I czas na kilka przykładów nagłówków e-maili, i tekstów sprzedażowych,
które są (moim zdaniem) dość intrygujące … co wy na to?
Jak nie dostać Bana na Facebooku?
Jeśli żona wciąż cię krytykuje, zrób to:
Metody Donalda Trump’a na sprzedaż
Strategia reklamowa nie działa? Oto powód
Skąd brać pomysły na…
Zrób ten test i sprawdź czy jesteś…
Spotkałem kobietę ciągnącą oponę na sznurku.
Jak przygotować skuteczną ofertę handlową?
10 prostych sposobów na zwiększenie sprzedaży/zysków
5 rzeczy, których nie powie ci sprzedawca
TOP10 – najskuteczniejszych/najlepszych czegoś tam
30 sposobów na szybki rozwój biznesu
16 nieznanych funkcji…
13 zasad jak nie robić czegoś
jak zwiększyć efektywność o 100% w 7 dni?
3 pomysły na…
jak zmienić zwlekanie klienta w gorące pragnienie?
Co zrobić by klienci więcej od ciebie kupowali
3 filary sukcesu…
Przepraszam Cię, to się więcej nie powtórzy...
Przedsądowne wezwanie do zapłaty(to akurat oszustwo, ale wiele osób się na to nabiera)
to tylko wycinek tego co przychodzi na mój mail.
A Wy co ciekawego ostatnio widzieliście?
0
recenzje