Tego nie powiedzą Ci w Agencji Reklamowej!
Opublikowane według Tomasz Isalski w poradnik · wtorek 03 Kwi 2018
Tags: reklama, jak, zrobić, ulotkę, skuteczna, reklama, jak, się, reklamować
Tags: reklama, jak, zrobić, ulotkę, skuteczna, reklama, jak, się, reklamować
Zadano mi pytanie
W pierwszym momencie się zawiesiłem, ale po chwili słowa i myśli nie pozwalały mi już zamknąć ust :)
1. Konsekwencja
„Nawet największe kłamstwo powtarzane dostatecznie długo, w końcu stanie się prawdą”
Najlepszym przykładem są tu sieci handlowe. Odwiedzają ich setki tysięcy klientów
codziennie. Nasuwa się więc pytanie: „Jak one to robią?
Otóż nigdy nie przestają się reklamować!
Widziałem tysiące cudownych reklam, wykonanych przez najlepszych grafików lecz cóż z
tego, skoro one nie sprzedawały.
W tworzeniu takich przekazów reklamowych podstawą są lata doświadczeń, szkolenia i
wiedza. Więc warto zaufać profesjonalnej agencji, gdzie szkielet reklamy tworzy zespół fachowców od
sprzedaży a grafik to tylko na końcu ładnie „ubiera”
Lecz jest też metoda „aktywna”.
Wkrótce klient sam poprosi nas o pomoc, a my jako dobrzy znajomi z przyjemnością
rozwiążemy jego problem za stosownym wynagrodzeniem.
Więc warto pamiętać to co za chwilę przeczytasz:
„Jak najskuteczniej reklamować nowo powstałą firmę?”
Kilka dni później postanowiłem to spisać i ułozyć w znośna całość.
oto klika prawd, których pewnie nie dowiesz się nigdzie indziej :)
... ponad 20 letnie doświadczenie w reklamie i marketingu pokazało mi, że tajemnicą jest
odpowiednia mieszanina kilku składników.
odpowiednia mieszanina kilku składników.
1. Konsekwencja
„Nawet największe kłamstwo powtarzane dostatecznie długo, w końcu stanie się prawdą”
Najlepszym przykładem są tu sieci handlowe. Odwiedzają ich setki tysięcy klientów
codziennie. Nasuwa się więc pytanie: „Jak one to robią?
Otóż nigdy nie przestają się reklamować!
Bombardują reklamami nieustannie.
Tak jak kropla która drąży skałę przebiją się w końcu do mózgów nawet najbardziej opornych odbiorców.
2. Zasięg
Im więcej potencjalnych klientów o tobie wie, tym większa szansa na sukces.
Im więcej potencjalnych klientów o tobie wie, tym większa szansa na sukces.
Klient nic u Ciebie nie kupi jeśli nie będzie o Tobie wiedział.
3. Jakość
Nie chodzi tu o jakość produktu czy obsługi, bo ta bezdyskusyjnie musi być zawsze na
najwyższym poziomie.
Nie chodzi tu o jakość produktu czy obsługi, bo ta bezdyskusyjnie musi być zawsze na
najwyższym poziomie.
Chodzi o jakość przekazu reklamowego.
„Nie ważne co mówisz lecz jak to mówisz”
Widziałem tysiące cudownych reklam, wykonanych przez najlepszych grafików lecz cóż z
tego, skoro one nie sprzedawały.
„Reklama nie ma być ładna, reklama ma być skuteczna!”
Zdarzały się też przeciętne, czasem nawet brzydkie reklamy, ale po ich zobaczeniu pierwsze
co przychodziło do głowy, to „gdzie mogę to kupić?”
co przychodziło do głowy, to „gdzie mogę to kupić?”
W tworzeniu takich przekazów reklamowych podstawą są lata doświadczeń, szkolenia i
wiedza. Więc warto zaufać profesjonalnej agencji, gdzie szkielet reklamy tworzy zespół fachowców od
sprzedaży a grafik to tylko na końcu ładnie „ubiera”
"Jest tylko jeden sposób by zmusić kogoś by kupił Twój produkt...on musi sam tego chcieć!"
Teraz coś, czego żadna Agencja Reklamowa Wam nie powie!
Najłatwiejszą formą, reklamy jest metoda „pasywna”, np. ulotki, banery, prasa, radio, tv.
Docierają bezosobowo, do wszystkich i do nikogo – czyli skuteczność bardzo niewielka a koszt
duży.
Najłatwiejszą formą, reklamy jest metoda „pasywna”, np. ulotki, banery, prasa, radio, tv.
Docierają bezosobowo, do wszystkich i do nikogo – czyli skuteczność bardzo niewielka a koszt
duży.
Lecz jest też metoda „aktywna”.
Wymaga ona więcej pracy ale efekty są spektakularne i koszty niewielkie.
Badania dowodzą, że ludzie wolą bardziej robić interesy z ludźmi niż z bezosobowymi firmami.
Jeszcze lepiej gdy są to bardzo dobrzy znajomymi!
Jeszcze lepiej gdy są to bardzo dobrzy znajomymi!
Nie czekajmy więc, aż klient sam do nas przyjdzie. Wyjdźmy do niego pierwsi.
Nie sprzedawajmy jednak od razu. Na początku budujemy relację, wsłuchujemy w jego potrzeby,
chwalimy za osiągnięcia, a gdy trzeba to współczujemy.
chwalimy za osiągnięcia, a gdy trzeba to współczujemy.
Wkrótce klient sam poprosi nas o pomoc, a my jako dobrzy znajomi z przyjemnością
rozwiążemy jego problem za stosownym wynagrodzeniem.
Więc warto pamiętać to co za chwilę przeczytasz:
„Bo ludzie nie lubią gdy się im coś sprzedaje, ale za to uwielbiają kupować”
Pozdrawiam
Tomasz Isalski
0
recenzje