Drukarnia Waikiki.pl od wielu lat zapewnia swoim klientom
Program Ochrony Kupujących
który zapewnia satysfakcję klienta niezależnie od efektu końcowego zamówienia!
Program Ochrony Kupujących
który zapewnia satysfakcję klienta niezależnie od efektu końcowego zamówienia!
Jeśli drukarnia popełni błąd,
zostanie on naprawiony i pokryty finansowo przez drukarnię.
Jeśli błąd popełni klient i trzeba powtórzyć zlecenie,
drukarnia wykona je ponownie za połowę ceny.
drukarnia wykona je ponownie za połowę ceny.
To innowacyjne podejście,
ponieważ większość drukarni pozostawia klientów z ich problemami samotnie.
Jesteśmy empatyczni, więc w takich przypadkach rezygnujemy kolejnej marży i zysku.
To często oznacza, że klient otrzymuje drugi produkt za połowę ceny,
a jednocześnie zachowuje wcześniejszy dla siebie.
Uśmiech na twarzy uratowanego klienta jest dla nas cenniejszy niż złoto ;)