Powered by Smartsupp
Opinia / Zgłoszenie
Przejdź do treści
           
 
REGULAMIN WSPÓŁPRACY z Drukarnią Waikiki.pl
oraz Transakcji w e-sklepie waikiki.pl

 I. Warunki ogólne

 
1. Sprzedawcą (zleceniobiorcą) jest Drukarnia Waikiki.pl z siedzibą w 41-907 Bytom, ul. Orzegowska 9 (Polska) i oddziałem w 41-940 Piekary Śląskie, ul. Leśna22 (Polska)

Dane firmowe: Waikiki-Tomasz Isalski, 41-907 Bytom, u. Orzegowska 9, NIP 6262465708, Właściciel: Tomasz Isalski, mail: kontakt@waikiki.pl, tel 791717112
2. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2025 i obowiązuje do ukazania się nowego regulaminu.
3. Składając zamówienie, przyjmuje się żę Zamawiający (klient) zapoznał się poniższym regulaminem oraz go akceptuje.
4. Za podstawowy i wiążący sposób kontaktu uznaje się kontakt pisemny, czyli np. e-mailowy. Ustalenia ustne oraz smsowe  nie są wiążące dla żadnej ze stron.
5. Realizacja zlecenia rozpoczyna się w momencie złożenia zamówienia i opłacenia zamówienia w całości.
6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Waikiki.pl a Klientem będzie Sąd miejsca siedziby Waikiki.pl.
7. Oferty sklepowe, umożliwiające zakup online, są tylko prezentacją dostępnych możliwości. Dokonanie zamówienia i przelanie określonej w ofercie kwoty nie jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży. Umowa sprzedaży zawierana jest dopiero po potwierdzeniu tego faktu przez pracownika sklepu osobną wiadomością e-mailową. Pierwsza wiadomość po złożeniu zamówienia jest wiadomościa automatyczną i nie jest to potwierdzenie zawarcia umowy. W przypadku gdy sklep nie dysponuje fizycznie produktem lub oferta cenowa była błędna, klient zostanie o tym poinformowany a wpłacone środki zostaną mu zwrócone w całości na wskazane konto bankowe. Fakt ten nie może rodzić żadnych praw odszkodowawczych i prawnych z tytułu niezrealizowanej transakcji.

 

 
II. Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych klientów jest Waikiki - Tomasz Isalski z siedzibą w Bytomiu, ul. Orzegowska 9.
2. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz, za zgodą klienta, w celach marketingowych.
3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji zamówienia.
5. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w naszej Polityce Prywatności dostępnej na stronie waikiki.pl.
6 Waikiki.pl nie przekazuje/nie udostępnia i nie sprzedaje danych swoich klientów, osobom i firmom trzecim do tego nie upoważnionym niniejszym regulaminem.
a. Zgodnie z przepisami RODO, które umożliwiają przekazywanie danych o klientach i transakcjach podmiotom upoważnionym urzędowo oraz firmom kurierskim celem świadczenia usług logistycznych.
7. Jeśli klient wyraził pisemną, bądź SMSową zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i ofertach waikiki.pl, to ma prawo w dowolnym momencie zakazać przetwarzania podanych danych poprzez przesłanie SMSa o treści "NIE" na numer 79 17 17 112 lub na adres kontakt@waikiki.pl
8. Pełny wersje polityki prywatności i polityki bezpieczeństwa pod adresem: waikiki.pl

 

 

 
III. Kalkulacje

 
1. Akceptacja kalkulacji i złożenie zamówienie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
2. Kalkulacje wykonywane są do 7 dni od złożenia zapytania.
3. Kalkulacja zawiera:
a. Wstępną wycenę, opartą na kosztach przewidywalnych. Cena ostateczna może zostać skorygowana, w zależności od nakładu pracy i kosztów związanych z wymaganiami klienta, które pojawiają się już w trakcie realizacji zlecenia.
b. Przybliżony czas realizacji
4. Kalkulacja jest ważna przez 14 dni roboczych od momentu przekazania jej klientowi.
5. Koszt projektu sporządzonego dla potrzeb realizacji przez waikiki.pl, jest ułamkową częścią całkowitej wartości projektu (zostaje udzielony rabat obowiązujący wyłacznie w przypadku realizacji zlecenia druku w drukarni waikiki.pl). W przypadku chęci „zabrania” projektu w wersji umożliwiającej realizację w innej drukarni, przyznany rabat zostanie  anulowany i zostanie sporządzona faktura Vat z przeniesieniem praw autorskich i stosowną pełną opłatą do uregulowania.
6. Domyślnie podane ceny są cenami Brutto (zawierają podatek VAT), wyjątkiem jest wyraźnie zaznaczenie w ofercie cenowej że przedstawione ceny są kwotami netto.
7. Obowiązujący podatek vat to 23%
8. Wiążąca dla obydwu stron jest wyłącznie kalkulacja sporządzona w formie pisemnej.
Wyliczenia na poczekaniu (w siedzibie lub telefonicznie) są wyłącznie orientacyjne i mogą zawierać błędy, oraz nie uwzględniać wszystkich składników ceny.
Nie są wiążące i nie mogą  być  powodem roszczeń prawnych i finansowych.

 

 
IV. Akceptacja projektu

 
1. Zamówienie jest przekazywane do realizacji z chwilą zaakceptowania przez klienta wszystkich przesłanym plików graficznych. Oraz gdy płatność za zlecenie zostanie zaksięgowana.
2. Od momenty akceptacji projektu przez klienta, nie mam możliwości dokonywania kolejnych zmian w zleceniu oraz rezygnacji z niego.
3. Od momentu oficjalnej akceptacji projektu do druku, wszelkie nie wskazane poprawki i błędy (w tym literówki, ortograficzne, językowe itp.) są traktowane jako  zgodne z zamysłem klienta - nawet jeśli błąd pojawił się podczas edycji przez pracownika drukarni.
  W związku z tym po akceptacji projektu, klient nie może wnosić reklamacji odnoście formy oraz treści projektu i jest zobowiązany do pełnej zapłaty za zlecenie pomimo odkrytych błędów już po akceptacji projektu.
4. W przypadku rezygnacji klienta z usługi druku, po sporządzeniu projektu, a przed wykonaniem druku, klient jest zobowiązany do zapłaty 100% wartości projektu.
5. W przypadku gdy klient nie określi kolejnych poprawek w terminie 14 dni od przesłania projektu do akceptacji. Uznaje się że projekt jest zawieszony do odwołania i zamówienie jest wstrzymywane do momentu nawiązania kontaktu klienta z drukarnią.
6. Projekt jest własnością Waikiki.pl do momentu przekazania praw autorskich klientowi, na podstawie faktury Vat zawierającej odpowiednią adnotację o przekazaniu praw autorskich (uregulowane ustawą o prawach autorskich i pokrewnych)
 
dwa tryby przygotowania projektu
TRYB 1: Projekt klienta

1. Klient przygotowuje projekt zgodnie z naszymi wytycznymi i dostarcza do Waikiki.pl (wytyczne przekazujemy klientowi na jego adres e-mail)
2. Za projekt przygotowany zgodnie z wytycznymi Waikiki.pl, nie pobiera się opłat.
3. Sprawdzenie poprawności projektu jest również usługą bezpłatną. Sprawdzane są wyłącznie parametry gwarantujące poprawność techniczną produktu końcowego.
Nie poprawiamy błędów językowych i ortograficznych, jak również nie odpowiadamy za stronę graficzną oraz sens treści.
4. W przypadku konieczności dokonania zmian technicznych lub innych poprawek, informujemy o tym fakcie klienta i po otrzymaniu pisemnej zgody dokonujemy korekt.
5. Korekty mogą wiązać się z dodatkowym kosztem, o których klient zostanie poinformowany przed dokonaniem poprawek.

TRYB 2: Projekt wykonuje drukarnia
1. Klient dostarcza wytyczne i/lub materiały typu grafika, logotypy, treść, itp.
2. Termin realizacji projektu to ok 1-14 dni roboczych (w zależności od skomplikowania i jakości współpracy z klientem)
3. Po wykonaniu projektu, jest on przesyłamy do klienta celem zatwierdzenia do druku.
4. Wykonanie projektu jest odpłatne. Koszt ustalany jest przed wykonaniem.
5. Po zaksięgowaniu opłaty za projekt lub otrzymaniu potwierdzenia przelewu, rozpoczyna się bieg czasu realizacji zlecenia.
6. W przypadku zastrzeżeń klienta do gotowego projektu, pierwsze dwa zestawy poprawek  lub nowy projekt i jeden zestaw poprawek są bezpłatne.
  Kolejne zmiany (zestawy poprawek) przekazane już po wykonaniu poprawek darmowych zostaną wycenione i doliczone do faktury końcowej.
7. Zestaw poprawek to lista zmian, które powiny byc naniesieone, przekazana w pojedynczej wiadomości email. każdy kolejnu email z poprawkami liczony jest jako kolejny niezależny zestaw poprawek.
8. Zmiany muszą być precyzyjnie określone  (nieakceptowalne są określenia typu : Proszę zmienić ... na coś innego, nie podoba mi się...).

 

 
V. Dostawa i termin realizacji:

 
1. Termin realizacji i dostawy podawany jest jako przybliżony a nie ostateczny.
2. Dostawa realizowana jest wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, i odbywa się na adres wskazany przez klienta.
3. O ile aktualna promocja nie stanowi inaczej, to dostawa obarczona jest kosztem stałym 24zł brutto za paczkę
4. Wysyłka odbywa się następnego dnia po dniu określonym jako termin realizacji.
5. Za opóźnienia dostawy z winy operatora pocztowego/kurierskego, Waikiki.pl nie może ponosić odpowiedzialności (szczególnie dotyczy to okresów świątecznych i długich weekendów)
6. Termin realizacji zlecenia uzależniony jest od produktu i technologii wykonania, dlatego określany jest indywidualnie dla każdego zlecenia.
7. Waikiki.pl dopuszcza możliwość opóźnień  w realizacji zlecenia wynikającą z przyczyn zewnętrznych, np. braków w dostawach energii elektrycznej, sygnału internetowego oraz awarii maszyn. Opóźnienia w realizacji zleceń wynikające ze wspomnianych powodów nie pociągają za sobą odpowiedzialności odszkodowawczych względem Klienta.
8. Termin realizacji dotyczy dni roboczych (nie są liczone soboty, niedziele i święta)

 

 
VI. Materiały do druku

 
1. Waikiki.pl nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie praw autorskich oraz treść zawartą w projektach klientów.
2. Waikiki.pl nie ma możliwości prawnych do legitymowania klientów i żądania dokumentów potwierdzających nabycie praw majątkowych oraz zezwoleń do używania elementów graficznych, które mogą być własnością podmiotów trzecich. W związku z tym domyślenie uznaje się że klient posiadł takie prawa i postepuje zgodnie z przepisami prawa autorskiego i majątkowego.
3. Jeżeli Waikiki.pl uzna, że zostało dokonane naruszenie praw autorskich lub norm obyczajowych i prawnych, lub naruszona jest klauzula sumienia to może odmówić realizacji zlecenia.
4. Waikiki.pl nie odpowiada za błędy merytoryczne i ortograficzne w projektach klientów.
5. Projekty dostarczone przez klienta powinny być wykonane zgodnie z wytycznymi przekazanymi klientowi na jego prośbę.
6. W przypadku wykrycia niezgodności projektu z wytycznymi obowiązującymi w drukarni waikiki.pl, klient zostanie poinformowany i zostanie mu zaproponowane rozwiązanie.
7. Waikiki.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia realizacji zlecenia wynikłe z dostarczenia nieprawidłowo przygotowanych projektów.
8. Wszystkie przesłane projekty są archiwizowane czasowo. Nie gwarantujemy dostępu do projektów/plików w późniejszym czasie.

 

 
VII. Odstąpienie od umowy

 
1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia otrzymania towaru. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, konsument musi poinformować sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub e-mailem)

 
2. Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W związku z tym, zamówienia na produkty personalizowane realizowane przez naszą drukarnię nie podlegają prawu odstąpienia od umowy.  

 
VIII. Reklamacje, gwarancja i zwroty

 
1 .W przypadku stwierdzenia wad fizycznych towaru lub jego niezgodności z umową, klient ma prawo do złożenia reklamacji.
2. Reklamacje należy składać pisemnie na adres siedziby drukarni lub drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@waikiki.pl.
Reklamacja powinna zawierać:
  • Imię i nazwisko lub nazwę firmy klienta.
  • Data złożenia zamówienia
  • Opis wady lub niezgodności towaru z umową.
  • Zdjęcia lub nagranie video dokumentujące wadę (jeśli to możliwe).
  • Drukarnia zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformowania klienta o dalszym postępowaniu.  

 
3. Reklamacja rozpatrywana jest niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w terminie 7 dni roboczych od zgłoszenia jej w formie pisemnej.
4. Ze względu na znaczące różnice technologiczne wynikające pomiędzy monitorami a urządzeniami drukującymi, porównanie kolorystyki druku (CMYK) z kolorystyką wyświetlaną na ekranie monitora (RGB) jest niepoprawne technologicznie. Brak zgodności kolorów wyświetlanych przez monitor z produktem finalnym nie może być podstawą reklamacji.
5. Waikiki.pl nie gwarantuje powtarzalności kolorów. Ze względu na specyfikację i ułomność maszyn poligraficznych mogą nastąpić widoczne odchylenia kolorów wewnątrz jednego nakładu jak i przy wznawianiu kolejnych nakładów. Nie może być to powodem reklamacji. Wyjątkiem jest wcześniejsze dostarczenie wzoru kolorystycznego produktu.
6. Za nieprawidłowe złamanie papieru uznaje się takie, które uniemożliwia poprawne odczytanie treści lub ilustracji. Przy gramaturach powyżej 150 g, występuje zjawisko pękania papieru w miejscu łamania, szczególnie widoczne w miejscach silnie pokrytych kolorem.  Jest to naturalne zjawisko i nie jest traktowana jako błąd, czy wada.
7. Z uwagi na specyfikację maszyn produkcyjnych oraz procesu druku dopuszczalne są następujące odchylenia:
 a) przy krojeniu arkusza na pojedyncze użytki: tolerancja do 2 mm
 b) przy falcowaniu i bigowaniu (odchylenie złamu od nominalnej linii jego usytuowania) – tolerancja do 1 mm
 c) przy perforacji (odchylenie wykonanej perforacji od nominalnego miejsc jej usytuowania) – do 1 mm
 d) przy pasowaniu kolorów kolejno po sobie nadrukowywanych: tolerancja do 0,2 mm
e) różnic ilościowych zamówionego i dostarczonego Klientowi produktu
- nie przekraczające + / - 5% ilości zamówionej (brak zostanie zrekompensowany a nadmiar nie wymaga dopłaty)
8. Maksymalny poziom rekompensaty za reklamowane zlecenie nie może przekroczyć 100% jego wartości.
9. Gwarancja na zakupiony produkt / wykonanie zlecenie zgodnie z ustawą obowiązuje przez okres 2 lat w przypadku osób fizycznych lub przez okres 1 roku dla działalności gospodarczej.
10. Uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowanie towaru nie mogą podlegać reklamacji.
11. Towar zwracany, nie może zawierać śladów użytkowania, musi znajdować się w oryginalnym nierozpakowanym opakowaniu.
12. Wartość produktu jest ponownie przeliczana i pomniejszana w przypadku, gdy towar zwracany został pozbawiony oryginalnego opakowania, opakowanie zostało uszkodzone lub zawartość jest uszkodzona, niekompletna lub zużyta.
13. Towar, który był indywidualnie przygotowany lub spersonalizowany dla danego klienta, nie może zostać zwrócony.
14. Rezygnacja z zlecenia musi być złożona w formie pisemnej (e-mail). Do momentu przesłania/dostarczenia pisemnej rezygnacji, zlecenie jest realizowane.
15. Pozasądowe rozwiązywanie sporów
  1. a. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozwiązywania sporów, w tym mediacji i arbitrażu.
    b. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (uokik.gov.pl).

 

 

 
IX. Płatności i ceny

 
1. Wystawiona faktura VAT jest jednocześnie pierwszym wezwaniem do zapłaty.
2. W przypadku braku wcześniejszych ustaleń faktury płatne są najpóźniej w momencie odbioru zlecenia.
3. Bez względu na formę płatności obowiązuje pełna płatność przed rozpoczęciem realizacji zlecenia.
4. Płatność przelewem z odroczonym terminem musi być ustalona przed realizacją zlecenia.
5. Płatności przelewowe odbywają się z góry, czyli momentem rozpoczęcia realizacji zlecenia jest zaksięgowanie pełnej płatności na koncie Waikiki.pl
6. Waikiki.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian cenowych w dowolnym momencie, jednak po wczesniejszym poinformowaniu klienta.
7. Opłata za przygotowanie projektu nie jest równoznaczna z przekazaniem praw autorskich.
8. Celem przekazania praw autorskich do projektu zostanie sporządzona odrębna faktura VAT.
9. Do momentu zapłaty całości faktury, towar/usługa jest własnością drukarni waikiki.pl
10. Ceny znajdujące się w sklepie internetowym na stronie waikiki.pl są wyłącznie wartością przybliżoną, mogą zawierać błędy i w takim wypadku zamówienie może nie zostać zrealizowane, a całość wpłaconych środków zostaje zwrócona klientowi (bez odsete
11. Dostępne metody płatności:
    • Przelew bankowy.
    • Płatność online (np. Autopay, Tpay, Blik).
    • Płatność odroczona (kredyt kupiecki)
    • Płatność ratalna
    12. Koszty dostawy są uzależnione od wybranej formy przesyłki i wartości zamówienia. Podawane podczas składania zamówienia.
    13. Szczegółowe informacje na temat kosztów dostawy i metod płatności są dostępne na stronie waikiki.pl.


X. Dyrektywa OMNIBUS

Informacja o najniższej cenie z ostatnich 30 dni
Ceny i promocje
  1. W przypadku obniżki ceny produktu, przy każdej promocji lub przecenie na stronie internetowej podawana jest informacja o najniższej cenie tego produktu obowiązującej w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
  2. Jeśli produkt jest dostępny w sprzedaży krócej niż 30 dni, informujemy o najniższej cenie od dnia wprowadzenia produktu do oferty.

Transparentność opinii o produktach
Opinie klientów
  1. Opinie o produktach prezentowane na stronie internetowej pochodzą wyłącznie od klientów, którzy dokonali zakupu danego produktu.
  2. Weryfikacja opinii odbywa się poprzez:
    • Powiązanie możliwości wystawienia opinii z numerem zamówienia.
    • Weryfikację adresu e-mail użytego podczas zakupu.
  3. Sklep nie publikuje anonimowych opinii ani opinii pochodzących z innych źródeł niż złożone zamówienia z wyjątkiem opinii google

Personalizowane ceny
Personalizacja cen
  1. W przypadku stosowania personalizowanych cen, wynikających z analizy zachowań klientów na stronie internetowej, sklep zobowiązuje się do informowania klienta o tym fakcie przed dokonaniem zakupu.
  2. Personalizacja cen odbywa się na podstawie:
    • Danych dotyczących przeglądanych produktów.
    • Historii zakupów klienta.
  3. Klient ma prawo uzyskać szczegółowe informacje na temat zasad personalizacji cen, kontaktując się ze sklepem poprzez adres e-mail [adres kontaktowy].

Zasady wprowadzania promocji i rabatów
Promocje i rabaty
  1. Wszystkie promocje i rabaty oferowane przez sklep są zgodne z przepisami prawa i przedstawiane w sposób rzetelny oraz przejrzysty.
  2. Warunki promocji są szczegółowo opisane w regulaminach promocji, dostępnych na stronie internetowej sklepu w sekcji [link do regulaminów promocji].
  3. Sklep zobowiązuje się do niewykorzystywania sztucznych podwyżek cen przed wprowadzeniem promocji.

Klauzula informacyjna o ochronie konsumenta
Ochrona konsumenta
  1. Regulamin sklepu internetowego jest zgodny z przepisami ustawy o prawach konsumenta oraz Dyrektywy Omnibus.
  2. Klient ma prawo do składania reklamacji, zgodnie z procedurą opisaną w regulaminie, oraz do uzyskania pełnych informacji o cenach, promocjach i prawach konsumenta.
  3. Szczegółowe informacje o prawach konsumenta dostępne są w sekcji „Reklamacje , gwarancje, zwroty” i „Odstąpienie od Umowy”
Wróć do spisu treści
Ikona aplikacji
Drukarnia - Szablony malarskie, maty na biurka, plakaty, naklejki | Waikiki.pl Zainstaluj tę aplikację na swoim ekranie głównym, aby uzyskać lepsze wrażenia
Dotknij Przycisk instalacji na iOS, a następnie „Dodaj do ekranu”