
Zdajemy sobie sprawę, że niewielu klientów drukarni to profesjonalni graficy.
Wiemy też, że tylko ułamek z nich miało kontakt z produkcją poligraficzną.
Wiemy też, że tylko ułamek z nich miało kontakt z produkcją poligraficzną.
Dlatego w pierwszej kolejności proponujemy profesjonalną opiekę i wyręczenie w przygotowaniu składu graficznego
Skład graficzny DTP rozumiemy jako:
Zestaw czynności od zebrania informacji, poprzez opracowanie koncepcji,
przygotowanie wizualizacji aż do finalnego przygotowania plików produkcyjnych
dopasowanych do konkretnych technologii i urządzeń poligraficznych.
Wersja 1:
SKŁADY GRAFICZNY DTP wykona drukarnia (w celu zamówienia usługi prosimy o kontakt):
SKŁADY GRAFICZNY DTP wykona drukarnia (w celu zamówienia usługi prosimy o kontakt):
1. Ustalamy Twoje oczekiwania.
Podczas początkowej rozmowy (lub korespondencji), poprosimy Cię o określenie przeznaczenia i miejsca prezentacji Twojego produktu,
preferowanych kolorach, fontach, tematyce grafiki i innych szczegółach.
Jeśli posiadasz pliki, szkice, wzory lub teksty, które mogą pomóc w realizacji zlecenia, prosimy o ich dostarczenie.
Im więcej informacji otrzymamy na temat zlecenia, tym lepiej będziemy w stanie zaspokoić Twoje oczekiwania.
Pliki prześlij na e-mail: bytom@waikiki.pl lub piekary@waikiki.pl
2. Propozycja
Twój opiekun skontaktuje się z Tobą i przedstawi propozycję współpracy.
Zaproponuje też wstępną wycenę zlecenia.
3. Wstępna wizualizacja
Po ok 72h od otrzymania wpłaty i materiałów otrzymasz wizualizację, która pozwoli ocenić, czy spełniamy Twoje oczekiwania.
Następnie oczekujemy od Ciebie na kompletną listę zmian i poprawek.
4. Poprawki
Możesz poprawić swój projekt dwukrotnie za darmo, ale nie zmieniając zasadniczo jego formy
lub zażyczyć sobie przygotowanie zupełnie innej wersji z jednym dodatkowym zestawem poprawek.
5. Wizualizacja ostateczna
Po wprowadzeniu poprawek, przesyłamy ostateczną wersję do zaakceptowania.
Po zaakceptowaniu, przekazujemy zlecenie do druku.
Od tego momentu nie ma możliwości wprowadzania dodatkowych zmian.
6. Opcje dodatkowe
Jeśli zamiast akceptacji końcowej, otrzymamy listę kolejnych zmiany to będzie wymagana dodatkowa opłata.
Jeśli potrzebujesz projektu do druku w innej drukarni, musisz nam przesłać ich wymagania.
Przygotowanie plików produkcyjnych wymaga kontaktu w celu przekazania praw autorskich.
Zasady:
- Zamawiająć projekt wraz z usługą wykonania produktu otrzymujesz promocyjną cenę projektu (niższą średnio 2-3 krotnie od pełnej wartości)
- W przypadku chęci "zabrania" projektu do konkurencyjnej drukarnii należy opłacić pełną wartość projektu (zwykle 2-3 krotność ceny promocyjnej w/w).
Użytkowanie wizualizacji i projektów bez przekazania praw autorskich i majątkowych klientowi, jest prawnie zabronione. - Ostateczny koszt usług może ulec zmianie, jeśli klient będzie wprowadzał zmiany po wyczerpaniu limitu bezpłatnych poprawek.
- Usługi są zawsze opłacane w całości przed rozpoczęciem realizacji.
- Termin realizacji może ulec zmianie, jeśli klient będzie zwlekał z podjęciem decyzji i przesyłaniem materiałów niezbędnych do wykonania usług.
- Pliki finalne na życzenie mogą być dostosowane do publikacji w internecie (zostanie zaproponowana opłata za dostosowanie).
- Akceptacja wizualizacji do druku odbywa się tylko w formie pisemnej (e-mailowej)
Zestaw poprawek to:
Lista zmian, które powinny być naniesione. Przekazuje się je pojedynczej wiadomości email. Każdy kolejny email z poprawkami liczony jest jako kolejny zestaw poprawek. Zmiany muszą być precyzyjnie określone (nieakceptowalne są określenia typu: Proszę zmienić ... na coś innego, nie podoba mi się..., Zdaję się na was, itp...).
Wersja 2:
Klient samodzielnie przygotowuje projekt:
Klient samodzielnie przygotowuje projekt:
Możemy dostosować każdy z naszych produktów do Twoich wymagań, ale niemożliwe jest opisanie specyfikacji dla wszystkich kombinacji.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz przygotować projekt samodzielnie, a my Cię poprowadzimy.
Możesz też przesłać nam swoje gotowe projekty, a my bezpłatnie doradzimy, co należy poprawić.
Pliki prześlij w jeden z poniższych sposobów:
sposób 1:
sposób 1:
Pliki załącz do zamówienia podczas finalizacji koszyka
Na etapie wprowadzania swoich danych użyj przycisku " Plik załącznika: Wybierz Plik"
(jeśli masz więcej plików to skompresuj je wszystkie w formacie ZIP lub RAR)
sposób 2:
Alternatywnie możesz skorzystać z serwisów do przesyłania plików typu: wetransfer.com
lub chmury typu DropBox.com, OneDrive, itp
a następnie wyślij nam link do plików - pobierzemy je samodzielnie.
sposób 3:
Wyślij wszystko na email: bytom@waikiki.pl lub piekary@waikiki.pl
(załącznik nie większy niż 20MB)