Wtorkowy Blog Waikiki.pl - Multi-Drukarnia Waikiki.pl Drukarnia internetowa

koszyk
Przejdź do treści
Zajmiemy się dziś prawdopodobnie najważniejszym elementem przekazu reklamowego, ale nie tylko reklamowego, lecz każdego przekazu, który ma dotrzeć do odbiorcy.
Tomasz Isalski
„Jak najskuteczniej reklamować nowo powstałą firmę?” W pierwszym momencie się zawiesiłem, ale po chwili słowa i myśli nie pozwalały mi już zamknąć ust :) Kilka dni później postanowiłem to spisać i ułozyć w znośna całość. oto klika prawd, których pewnie nie dowiesz się nigdzie indziej :)
Tomasz Isalski
Czyli 6 sposobów by ulotka nie trafiła od razu do kosza.
Tomasz Isalski
Irytuje to obydwie strony, lecz jakość nie widać by ktoś chciał tą sytuację uzdrowić... Więc podejmuję wyzwanie i staję po stronie klienta! Uważam że lepiej traktować się po partnersku i pomagać sobie wzajemnie, niż nabijać się z czyjejś niewiedzy na ukrytych grupach "specjalistów" (przykład: profil na FB „co znosi psychika grafika”)
Tomasz Isalski
Karta Podarunkowa Drukarni Waikiki.pl Czy to ma sens i czy to się opłaca? Dwa pytanie, na które dziś postaram się odpowiedzieć
Tomasz Isalski
Podobno w każdym dorosłym jest odrobinę dziecka. Wielokrotnie w dzieciństwie podejmowałem próby stworzenia własnej gry. Jednak dopiero teraz pojawiła się odpowiednio silna motywacja - jest nią mój 5 letni syn Filip.
Tomasz Isalski
Pewnie zastanawiasz się co kosmetyki mają wspólnego z naszą drukarnią? Otóź mam dla was prezent ściśle związany z PROUVE, ale o tym dowiesz się gdy doczytasz do końca :)
Tomasz Isalski
Komunikacja z drukarnią, to dla wielu osób czynnik stresogenny. Nie musi tak być! bo temat jest łatwiejszy niż myślisz. Ten artykuł mimo że krótki to dość dobrze wyczerpuje podstawy, które gwarantują komfort i bezpieczeństwo podczas składania zamówienia w dowolnej drukarni :)
Tomasz Isalski
Prasowanki, DTG, sublimcja? Wszystko ma swoje wady ... czy jest taki nadruk , który tych wad nie ma? Czy da się go zrobić w domu? np. zwykłym żelazkiem? odpowiedź jest prosta... TAK!
Tomasz Isalski
Wróć do spisu treści